Piękny lakier niestety trzeba będzie raczej zastąpić nowym, gdyż w kilku miejscach są rysy, ubytki i rdza; ponadto poprzedni właściciel zamalował widelec na czerwono i jakoś to razem nie bardzo pasuje.
Rama Bridgestone CrMo 4130:
Osprzęt jest z kilku dobrych firm:
- Japońskie pedały Sakae Ringyo K10499 i korba (jeszcze nie sprawdziłem dokładnie jaki to model):
- Mostek Sakae Ringyo 100 z wbudowanym dzwonkiem Bridgestone :-)
- Kierownica Sake Ringyo Custom:
Klamki Dia-Compe:
- Hamulce Bridgestone:
- Sztyca Sakae Ringyo + siodło Ariake Jaguar II:
- Przerzutki Shimano:
- Obręcze Araya:
- Piasty Shimano Via:
I jeszcze raz cały rower:
VIA to nie nazwa modelu piasty, tylko japoński certyfikat dopuszczający część do ruchu drogowego.
OdpowiedzUsuńDzięki za informację, nie sprawdziłem tego i byłem przekonany, że to taka firma :-) chociaż specyfikacje tych rowerków z lat 80'tych zawierają konkretnych producentów. Jestem zupełnym ignorantem w temacie - dopiero poznaję tę tematykę, więc wszelkie poprawki błędów, wskazania, sugestie i podpowiedzi są mile widziane. Blog rozwija się w tempie ciąży słonicy, ponieważ ciągle zawieszam prace nad rowerami z powodu wyjazdów zarobkowych ale mam teraz kilka dni i coś nowego zdążę zrobić, więc zachęcam do zaglądania co jakiś czas. Dzięki jeszcze raz za sprostowanie. BTW masz jakieś skojarzenia co do modelu tej szosy? Napisałem do Bridgestone ale wątpię, żeby odpowiedzieli. Na stronie Sheldona Browna są prospekty - tu też nie potrafię wytypować dokładnie jaki to jest model... Pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzUsuń